تاب | تاکسی اینترنتی بوکان

سامانه هوشمند حمل‌ و نقل تاب

تاب اپلیکیشن درخواست تاکسی‌های رسمی شهرستان بوکان است. در تاب به راننده‌های درجه یک تاکسی دسترسی خواهید داشت، راننده‌هایی که شهرستان را مثل کف دست می‌شناسند. با تاب می‌توانید بدون محدودیت در طرح ترافیک هم تردد کنید.

الف) خدمات

تاب ارائه کننده حمل‌ونقلی نمی باشد، بلکه تنها با ایجاد یک پل ارتباطی بین مسافران (افرادی که متقاضی استفاده از خدمات حمل‌ونقل هستند و با ثبت‌نام در تاب درخواست سفر را ارسال می‌‌کنند) و رانندگان (افرادی که مایل به ارائه‌ی خدمات حمل‌ونقل هستند و با ثبت‌نام در تاب درخواست سفر را دریافت می‌‌کنند) حمل‌ونقل مسافران را تسهیل می‌‌نماید. البته در این فرآیند، راننده مخیر است درخواست سفر را پذیرفته یا رد آن نماید و مسافر نیز پس از ارسال درخواست سفر و مشخص شدن راننده می‌‌تواند از درخواست خود انصراف دهد. بنابراین تعری، هر سفری که در قالب این برنامه‌ی نرم‌افزاری صورت می‌‌گیرد یک قرارداد مستقل فی‌مابین راننده و مسافراست و تاب تنها زمینه‌ی انعقاد این قرارداد را میان مسافران و رانندگان در هر سفر مهیا می‌‌کند و مسئولیتی در قبال این قرارداد ندارد. تأکید می‌‌شود که شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی - اعم از حقوقی و کیفری - در قبال اتفاقات حین سفر در مقابل کاربران - اعم از مسافران و رانندگان - و اشخاص ثالث نخواهد داشت منتهی تمامی مسافرینی که از این خدمات استفاده میکنند تحت پوشش بیمه می باشند که این از جمله مزایای این نرم افزار محسوب می شود.

ب) استفاده از خدمات

۱- حساب کاربری

• برای عضویت در تاب و استفاده از تمامی خدمات آن، هر کاربر میبایست اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در تاب نماید. با ایجاد حساب کاربری کاربر اعلام میکند که شرایط زیر را الزاماً دارد:

o داشتن ۱۸ سال تمام شمسی

o تکمیل فرم مشخصات از قبیل نام، نام خانوادگی و شمارهی همراه

• هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری می باشد.

• هر کاربر مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را می‌‌پذیرد و متعهد می‌‌شود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را در تاب به‌روز نماید. وارد کردن اطلاعات نادرست و غیردقیق ممکن است منجر به محرومیت کاربر از خدمات تاب شود و کاربر نمی‌‌تواند به این موضوع معترض گردد.

• هر کاربر با ثبت‌نام در تاب و ایجاد حساب کاربری به نام خود، صحت انتساب تمام پیام‌‌های صادره ازحساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ی پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.

• در صورت عدم همکاری کاربر و ارائه نکردن اطلاعات مربوط - در شرایط خاص که ممکن است احراز هویت کاربر از جانب شرکت ضروری تشخیص داده شود - شرکت حق انسداد حساب کاربر را خواهد داشت.

• کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص - اعم از حقیقی و حقوقی و به‌ویژه افراد زیر ۱۸ سال - قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف، مسئولیت تمام اقدامات انجام شده توسط دیگران به‌عهده‌ی صاحب حساب کاربری خواهد بود.

۲- هزینه‌‌های استفاده از خدمات و سایر هزینه‌‌های مرتبط و نحوه‌ی پرداخت آن

• اولین قدم ثبت درخواست پس از اعلام مقصد مورد نظر ، اعلام هزینه مسیر است. بدین ترتیب همواره امکان استعلام هزینه مسیر بدون این که درخواستی ثبت شود برای مشتریان فراهم خواهد بود.

• بدیهی ایست که استفاده از اپلیکیشن تنها با استفاده از متصل شدن به اینترنت امکان پذیر خواهد بود و لذا کاربران می بایست در این خصوص اقدامات لازم را پیش بینی کرده و هزینه های مربوط به آن را شخصا پرداخت نمایند.

• هزینه سفر ،انتقال وجا به جایی بار توسط نرم افزار به مسافران و اشخاص اعلام میگردد. بر اساس این قیمت، هر یک از طرفین میتوانند درخواست را رد کرده یا بپذیرند.

• کاربر می‌پذیرد هزینۀ سرویس که از طرف شرکت مشخص می‌شود را بپذیرد و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمی‌تواند داشته باشد.

• با توجه به زمان درخواست سفر (ساعات مختلف یا روزهای هفته)، مبدأ و مقصد سفر و دیگر عوامل مؤثر هزینه اعلامی از طرف نرم افزار متفاوت خواهد بود.

• هزینه‌ی سفر که در هنگام درخواست برای مسافر واشخاص خواهان خدمات دیگر نرم افزار نمایش داده می‌‌شود ایجاد هر تغییری در شرایط سفر از سوی مسافر، از قبیل درخواست تغییر مبدأ، مقصد و مسیر سفر یا درخواست توقف در طی مسیر و مانند آن، مشمول هزینه اضافی خواهد بود و شرکت را مجاز خواهد کرد که بر طبق موازین قیمت‌گذاری خود قیمت تعیین‌شده را تغییر دهد. در سایر موارد قیمت تعیین‌شده غیر قابل تغییر خواهد شد.

• پرداخت هزینۀ سرویس از طریق روش‌هایی که توسط شرکت مشخص می‌شود، می تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتنداز: ۱- پرداخت نقدی به راننده ۲- پرداخت اعتباری درون برنامه

o در صورتی که مسافر، مایل به پرداخت اینترنتی هزینه سفر، می‌بایست با پرداخت وجه مورد نظر خود از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت اینترنتی، اعتبار حساب کاربری خود را شارژ نماید.

o در پرداخت نقدی نیز هزینه سفر می بایست در انتها سفر به راننده پرداخت گردد. راننده به هیچ عنوان حق درخواست پرداخت نقدی را ندارد و در صورت تمایل مسافر میتواند وجه سفر را بصورت نقدی دریافت نماید.

• مسافر می‌پذیرد هر گونه تخریبی که در خودروی راننده در نتیجه استفاده از سرویس با حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه‌های مربوط به تعمیر، شست و شو و غیره به عهده وی خواهد بود. در چنین مواردی شرکت حق دارد این هزینه‌ها را از اعتبار موجود در حساب افراد کسر یا از وی وصول نماید.

۳- مالکیت حقوق معنوی نرم‌افزارهای تاب

مالکیت معنوی نرم‌افزارهای تاب و تمام ملحقات آن (از جمله نام، علامت تجاری و خدمات ارائه‌شده تحت این نام و ...) متعلق به شرکت راد سفیران روناک است و در نتیجه:

• کاربران تنها اجازه‌ی استفاده‌ی محدود و غیرانحصاری از خدمات آن را تحت شرایط قرارداد حاضر دارند، بدون آن که این استفاده حقی برای آن‌ها نسبت به مالکیت نرم‌افزارهای تاب یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه‌ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و ... را به آن‌ها اعطا نماید.

• کاربران تنها اجازه‌ی استفاده‌ی محدود و غیرانحصاری از خدمات آن را تحت شرایط قرارداد حاضر دارند، بدون آن که این استفاده حقی برای آن‌ها نسبت به مالکیت نرم‌افزارهای تاب یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه‌ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و ... را به آن‌ها اعطا نماید.

• کاربران نمی‌‌توانند نرم‌افزارهای تاب را تغییر دهند، بازتولید یا بازنویسی کنند یا از آن برای تولید یک برنامه‌ی مشابه استفاده نمایند.

• کاربران مجاز به استفاده از خدمات نرم‌افزارهای تاب جز در شرایط مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره، فروش و به‌طور کلی انتقال نرم‌افزارهای تاب و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهند داشت.

• کاربران نمی‌‌توانند به هیچ‌یک از سرویس‌‌ها و برنامه‌ها و شبکه‌ی مرتبط با سرورها به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند و نیز نمی‌‌توانند با استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیدا کنند.

4- تعهدات شرکت

• شرکت متعهد به تلاش برای ارائه‌ی خدمات باکیفیت است و در این راه تلاش می‌‌کند با به‌روزرسانی نرم‌افزارها متناسب با نیاز کاربران سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقا بخشد.

• شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجه‌ی استفاده‌ی کاربران از خدمات تاب در نرم‌افزار ثبت و ذخیره می‌‌شود. این اطلاعات به‌شرح زیر است:

o اطلاعاتی که کاربر به‌صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت‌نام (نام، نام خانوادگی، شماره‌ی ملی، آدرس و شماره‌ی تلفن همراه)، درخواست سفر و ... در اختیار شرکت قرار می‌‌دهد.

o اطلاعاتی که به‌طور غیرمستقیم و در نتیجه‌ی استفاده‌ی کاربر از خدمات تاب در این برنامه ذخیره می‌‌شود؛ از جمله موقعیت مکانی مبدأ سفرهای کاربر، طول هر سفر، نشانی مقصد، هزینه‌ی سفر، تراکنش‌های مالی صورت‌گرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات تاب و اطلاعات مربوط به سخت‌افزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات تاب استفاده می‌‌کند (نظیر سیستم‌عامل آن) و نهایتاً شیوه‌ی اتصال کاربر به اینترنت و ...

• شرکت متعهد می‌‌شود که اطلاعات ذخیره‌شده در برنامه‌ی تاب- یعنی موارد فوق الذکر - را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات استفاده نماید، در نتیجه ارائه‌ی شماره‌ی همراه مسافر به راننده برای پیدا کردن محل دقیق مسافر هنگام سوار شدن یا اعلام جا ماندن وسایل مسافر در خودرو بلااشکال است.

5- قانون حاکم و شیوه‌ی حل اختلاف

قرارداد حاضر از هر نظر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در صورت بروز اختلاف طرفین تلاش خواهند کرد تا اختلاف خود را به‌صورت مسالمت‌آمیز و از راه گفت‌وگو حل‌وفصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف از طریق مراجعه به مراجع قضایی بوکان حل‌وفصل خواهد شد.

از یک سفر امن و راحت لذت ببرید.

  • آدرس دفتر:

    بوکان .ابوذر خیابان پشیو
  • تلفن:

    ۰۴۴۴۶۲۲۳۰۰۳
    ۰۹۱۴۱۸۴۴۲۴۹
  • برنامه کاری دفتر:

    شنبه تا پنحشنبه : ۸:۳۰ تا ۱۹:۰۰ جمعه ها: ۹:۰۰ تا ۱۴
  • شماره پشتیبانی:

    09196128151
  • ایمیل:

    info@bukanonlinetaxi.ir
  • کد پستی:

    59518-19417

کلیه حقوق برای مجموعه تاب محفوظ میباشد